luni, 27 aprilie 2009

dreamless..

Am invatsat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca ... tot ce poti face este sa fi o persoana iubita , restul depinde de ceilalti.

Am invatsat ca oricat mi`ar pasa mie ... altora s`ar putea sa nu le pese...

Am invatsat ca dureaza ani sa castigi incredere shi doar cateva secunde s`o pierzi..

Am invatsat ca nu conteaza CE ai in viata ci PE CINE ai. 

Am invatsat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altii mai bine sa faca .. ci cu ceea ce poti sa faci tu. 

Am invatsat ca nu conteaza ceea ce li se intampla oamenilor ... ci conteaza ceea ce pot eu sa fac pentru a rezolva. 

Am invatsat ca oricum ai taia ... orice lucru are 2 fetse. 

Am invatsat ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde ... s`ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi ...

Am invatsat ca poti continua inca mult timp .... dupa ce ai spus ca nu mai poti.

Am invatsat ca eroii sunt cei care fac ce trebuie , cand trebuie , indiferent de consecinte.. 

Am invatsat ca atunci cand sunt suparat am DREPTUL sa fiu suparat , dar nu am dreptul sa fiu shi rau. 

Am invatsat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distanta ... iar asta e valabil si pentru iubirea adevarata. 

Am invatsat ca , daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu ... nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul!

Am invatsat ca indiferent cat de bun iti este un prieten ... oricum te va rani din cand in cand ... iar tu trebuie sa`l ierti pentru asta .

Am invatsat ca nu este totdeauna de ajuns sa fi iertat de altii ... cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine insuti ...

Am invatsat ca indiferent cat de mult suferi , lumea nu se va opri pentru durerea ta ..

Am invatsat ca oamenii la care tii cel mai mult , iti sunt luati prea repede. 

Am invatsat sa iubesc , ca sa pot fi iubit. 

Am invatsat ca o persoana care este draguta cu tine , dar se poarta urat cu chelnerul , nu este o persoana draguta!

Am invatsat ca cel mai bine e sa fi om , nu sa te gandesti mereu cum sa profiti de unul sau de altul!

xoxo Ana&Ale.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu