marți, 28 aprilie 2009

15 de lucruri care ma enerveaza.

pai...titlul spune totul:))..asa ca am sa incep sa le enumar:

1.sa alerg dupa autobuz si asta pentru ca mereu o ia inaintea mea.

2.sa fiu lasata pe dinafara? sa mi se spuna ca sunt irationala sau subiectiva? sa mi se spuna ca asa cum mi-am asternut asa dorm?

3.sa fiu criticata de persoane care nu se uita la ele si au tupeul sa comenteze de altii :-?

4.sa nu ma sperii la un film de groaza.

5.sa se uite lumea ciudat la mine in autobuz de parca cine stie ce au ce vedea la mine.

6.sa nu.mi mearga statusu la mess :))

7.sa fiu fortsata sa fac ceva ce nu vreau

8.sa ma minta cineva uitandu-se in ochii mei.

9.sa invat toata luna pentru un test si sa iau nota mica,iar cel ce nu a invatat si a copiat sa ia o nota mai mare..asta e chiar nedrept:|

10.sa n.am bani la mine si sa nu am de unde sa fac rost

11.sa imi taie o pisica neagra calea..dap..snt superstitioasa:-@

12.persoanele care se pretind a fii prietenii tai dar defapt nu sunt decat niste javre..

13.cuvintele :"branza";"actualmente";"barem";"marinar" etc.

14.sa ma streseze lumea la cap cand se stie clar ca n.am chef de nimic.

15.etc etc ca mai sunt destule da la ora asta nu.mi vine nimic in mintee :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu