duminică, 26 aprilie 2009

Cutremur .

Bai...deci cum sa va spun...stiu extrem de bine ca a fost cutremur..dar asta nu inseamna ca tre sa primesc 15 massuri pe secunda in care toata lumea sa.si exprime frica prin niste smileuri de genu ":-ss" sau ":((" si niste fraze gen "ma a fost cutremur daca murim vreau sa va spun ca va iubesc" etc.:|.

Iar acum sa va povestesc cum am "petrecut" eu cutremurul.Pai,eram acasa la prietena mea cea mai buna si savuram stand pe scaun in fata ecranului de la calculator o poza cu un tip[nu ii dau numele].Si nu ne mai saturam noi de poza respectiva...pana cand Alexandra [alias prietena mea] se uita aiurea la mine si imi spune "Ana,de ce misti scaunul??" iar eu i.am raspuns firesc ca nu misc niciun scaun .Dar povestea nu se termina aici.M.am uitat sub mine si scaunul se misca singur...deci nu stiu daca ati trait vreodata senzatia asta...dar e destul de urat sa se miste un scaun singur cu tine pe el.Wtv,intra taicasu in camera tipand :"cutremuuuurrr adapostiti-va",noi repede fugim la usa dupa care se opreste totul.

Interesant..right?;;)

xoxo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu